  • Data: 2023-01-23 13:28:46
    Temat: Re: SM sobie pogrywa (tzw. system MOL)
    Od: EmBuf <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No tak jest, ale wątkotwórca ma swoje wymagania, a z tego co napisał w
    > żaden skuteczny prawnie sposób nie wykazał, że występuje tu jako
    > pełnomocnik członka spółdzielni.

    Wątkotwórca niczego ,,prawnie nie wykazywał", bowiem:
    -- przekazał stosowną informację drogą mailową
    -- z dalszej wymiany zdań jasno wynika, że informację odebrano
    -- niczego więcej od wątkotwórcy nie wymagano
    -- nie zarzucono wątkotwórcy ,,braku skuteczności prawnej"
    -- wątkotwórca kontaktuje się (jak na razie) z biurem SM, a nie z sądem czy policją

    Przepraszam najmocniej, że zadam wprost pytanie: czyście ludzie ocipieli, czy co?
    Ja informuję pracowników biura SM o moim upoważnieniu, oni to przyjmują
    do wiadomości i nie zgłaszają żadnych w/w zastrzeżeń -- a wy tu ,,usiłujecie być
    bardziej świętym od papieża"? Przecież to zupełna paranoja.