  • Data: 2011-01-03 19:57:36
    Temat: Re: SM BOBOLICE olewa mnie ciepłym moczem ...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/3/2011 1:27 PM, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Ale ja wskazuję kto prowadził, któraś z osób na pokładzie.
    >
    > Dla ułatwienia, prowadzić mogła albo kobieta, albo 2 mężczyzn, i
    > potrzebuję więcej informacji ... bo a nuż zmienialiśmy się minutę
    > wcześniej/później.

    ale nikt cie nie pyta kto prowadzil.
    Zwroc uwaga, ze pytanie brzmi komu powierzyles pojazd, a nie kto
    siedzial za kółkiem o 14.15.

    pytanie o kierujacego jest tylko w kontekscie czy to ty na fotce. Nie w
    kontekscie kto to jest na fotce.

    > Przejazd z nad morza do centrum polski, człek może być zmęczony, i
    > poprosić o zmianę ...

    to sie jego zapytaja komu powierzyl pojazd. o rekurencji juz pisałem.

    > Ja nie chcę uniknąć odpowiedzialności - ja próbuję ustalić kto
    > odpowiedzialność winien ponieść, a jest mi to uniemożliwiane. Do tego
    > wmawia mi się na psp, że należy mi się mandat "za utrudnianie" ustalenia.
    >
    > Ależ ja próbuję właśnie ustalenie przebiegu zdarzenia UŁATWIĆ !

    ale ty nie masz ustalac przebiegu zdarzenia. to policja ma zrobic.
    Ty masz odpowiedziec na pytanie komu dales samochod, a to nie wymaga
    ustalenia czegokolwiek bo to powinienes wiedziec w momencie dawania
    samochodu.