  • Data: 2015-07-10 16:06:54
    Temat: Re: S?siedzki problem z internetem
    Od: jingiel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    witek <w...@g...pl.invalid> Wrote in message:

    > Ta polska zlosliwosc wychodzi z ciebie w czystej postaci.

    A oni to pewnie z s?siedzkiej mi?o?ci zmienili zdanie jak ich
    córka podbuntowa?a. Takie pokazanie swojej wy?szo?ci. Z
    wodoci?gu na mojej dzia?ce korzystaj? bez problemu od 10 lat, a
    problem z powieszenie cienkiego ?wiat?owodu do s?upa co stoi w
    samym rogu dzia?ki. To? przy granicy z moja. Dos?ownie 30 m od
    mojego p?otu.

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/