  • Data: 2015-07-11 00:54:23
    Temat: Re: Sąsiedzki problem z internetem
    Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-10 o 09:23, Jacek pisze:
    > W dniu 2015-07-09 o 13:24, Jingiel pisze:

    > Moja rada: nie zakręcaj im wody, ale przykręć tak, aby mieli 1/12 tej
    > wydajności, co teraz - proporcjonalnie do Twojego internetu. Nie będą
    > się mieli czego czepić, a da im do myślenia.
    > Jacek

    Też bym to zaproponował. Bo jeśli Ty im zakręcisz wodę, to oni zrobią Ci
    dziurę w ogrodzeniu. Wtedy Ty im wybijesz szybę, a oni podpalą Ci
    śmietnik. Jak już wszystko sobie zniszczycie to i internet nie będzie Ci
    potrzebny.

    A najlepiej to dogadać się, ale wiem z doświadczenia że w wielu
    przypadkach jest to niemożliwe. Mi sąsiad posadził szpaler drzew 20m cm
    od ogrodzenia i uważa że jest w porządku.