  • Data: 2015-07-13 16:14:36
    Temat: Re: Sąsiedzki problem z internetem
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jingiel"

    > jak nie mieli zgody i nie zasiedzieli jej to ja bym poszedł pogadać:
    > dajecie zgodę w zamian za wodę
    >
    > nie widzę tu nic nielegalnego aby wysłać wezwanie do zaprzestania
    > naruszania z terminem do usunięcia, jak w tym terminie nie usuną to
    > zakręcamy

    No zgodę mieli pewnie jeszcze od ojca. Chyba ustną, choć do końca pewny
    nie jestem. Z drugiej strony sytuacja się zmieniła. Zachodzi służebność
    przesyłu. Jeszcze dostawca internetu ma umowę na wykorzystanie słupów
    elektrycznych i twierdzi, że powyżej 3 m nie musi mieć zgody właściciela
    posesji, ale z drugiej strony nie chce iść na udry.
    ---
    Nie mogą sobie tego pociągnąć po tej drodze ?

    Prowadzenie różnych mediów po posesjach to istotny problem utrudniający
    korzystanie z nich w przyszłości więc twoi sąsiedzi są po prostu roztropni.