eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRzecznik patentowy zlekcewazyl wniosek patentowy - a teraz wszyscy ten wynalazek stosuja › Re: Rzecznik patentowy zlekcewazyl wniosek patentowy - a teraz wszyscy ten wynalazek stosuja
    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rzecznik patentowy zlekcewazyl wniosek patentowy - a teraz wszyscy ten
    wynalazek stosuja
    Date: Sat, 05 Oct 2002 17:18:13 +0200

    hash wrote:

    > otrzymałeś odpowiedź na piśmie?

    > kól, ale to już po ptokach

    > jeśli dysponujesz wyżej wspomnianym pismem, i jest to udokumentowane, że to ty, to
    można (jeśli miałbyś bardzo mocną argumentację) powołać się na Prawo Cywilne
    > no jeśli twierdzisz, że poniosłeś z tego względu poważne straty, to
    > zgłoś do adwokata, bo sam chyba nie dasz rady...

    Nie bylem wtedy sam, a rzecznik patentowy w szkole wyzszej przyjmowal
    osobiscie i mnie skutecznie zniechecal do podjecia procedury,
    umniejszajac ustnie znaczenie wynalazku.
    Tydzien temu BBC przedstawialo jego wdrozenie i realizacje i produkt
    jest swiatowym hitem medialnym, wartym miliony dolarow w branzy
    reklamowej.
    Mysle ze rzecznik sie nie wyprze, gdyz nie ma celu.
    Ale jak to wygladalo w przypadku relacji student - szkola wyzsza -
    rzecznik patentowy pracujacy w tej szkole.
    Nie bylby to patent pracowniczy , poniewaz nie bylem pracownikiem.
    Jako student nie opracowalem wynalazku rowniez w ramach zajec
    dydaktycznych, a stanowil rozwiniecie moich samodzielnych prac i badan.
    Jakkolwiek przyklad patentu na tetrixa wykazuje, ze instytucja moze
    latwiej dochodzic wysokich tantiem z tytulu sprzedazy licencji.

    Jacek