  • 1. Data: 2002-10-05 10:20:20
    Temat: Rzecznik patentowy zlekcewazyl wniosek patentowy - a teraz wszyscy ten wynalazek stosuja
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Czesc,

    mam pytanko.
    Wiele lat temu zglosilem sie z wynalazkiem do rzecznika patentowego
    szkoly wyzszej, gdzie sie uczylem.
    Przedstawilem rysunki, opisalem dzialanie, ujawnilem istote wynalazku.
    Rzecznik zlekcewazyl temat i uznal, ze nie jest istotrny, czy warty
    patentowania.
    Teraz ten wynalazek jest wykorzysgtywany w branzy medialnej,
    prezentowany w telewizji, w Europie, Stanach.
    Czyli zlekcewazenie zgloszenia przez rzecznika patentowego doprowadzilo
    do wielkich strat po stronie mojej i ewentualnie szkoly.
    Bylem wtedy studentem.
    Jak sa traktowane wynalazki zglaszane przez studentow ?
    Czy szkola ma w nich udzial ?

    Jezeli ktos siedzi w prawie patentowym to prosze o kontakt na privat.

    Jacek
    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm).

  • 2. Data: 2002-10-05 11:08:07
    Od: hash <h...@P...biz>

    It appears that last time Jacek wrote something like that:

> [...]
    > Przedstawilem rysunki, opisalem dzialanie, ujawnilem istote wynalazku.
    > Rzecznik zlekcewazyl temat i uznal, ze nie jest istotrny, czy warty

    otrzymałeś odpowiedź na piśmie?

    > Teraz ten wynalazek jest wykorzysgtywany w branzy medialnej,
    > prezentowany w telewizji, w Europie, Stanach.

    kól, ale to już po ptokach

    > Jezeli ktos siedzi w prawie patentowym to prosze o kontakt na privat.

    jeśli dysponujesz wyżej wspomnianym pismem, i jest to udokumentowane, że to ty, to
    można (jeśli miałbyś bardzo mocną argumentację) powołać się na Prawo Cywilne
    no jeśli twierdzisz, że poniosłeś z tego względu poważne straty, to
    zgłoś do adwokata, bo sam chyba nie dasz rady...

    --
    ::[Hydraulic Artificial Sabotage Humanoid]::::[hash(at)space(dot)hn(dot)org]::
    this space is for rent! :>

  • 3. Data: 2002-10-05 15:18:13
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    hash wrote:

> [...]
    > no jeśli twierdzisz, że poniosłeś z tego względu poważne straty, to
    > zgłoś do adwokata, bo sam chyba nie dasz rady...

    Nie bylem wtedy sam, a rzecznik patentowy w szkole wyzszej przyjmowal
    osobiscie i mnie skutecznie zniechecal do podjecia procedury,
    umniejszajac ustnie znaczenie wynalazku.
    Tydzien temu BBC przedstawialo jego wdrozenie i realizacje i produkt
    jest swiatowym hitem medialnym, wartym miliony dolarow w branzy
    reklamowej.
    Mysle ze rzecznik sie nie wyprze, gdyz nie ma celu.
    Ale jak to wygladalo w przypadku relacji student - szkola wyzsza -
    rzecznik patentowy pracujacy w tej szkole.
    Nie bylby to patent pracowniczy , poniewaz nie bylem pracownikiem.
    Jako student nie opracowalem wynalazku rowniez w ramach zajec
    dydaktycznych, a stanowil rozwiniecie moich samodzielnych prac i badan.
    Jakkolwiek przyklad patentu na tetrixa wykazuje, ze instytucja moze
    latwiej dochodzic wysokich tantiem z tytulu sprzedazy licencji.

    Jacek

  • 4. Data: 2002-10-05 17:42:46
    Od: hash <h...@P...biz>

> [...]

    > osobiscie i mnie skutecznie zniechecal do podjecia procedury,
    > umniejszajac ustnie znaczenie wynalazku.

    więc nie masz tego na piśmie? to będzie ciężej

    > Tydzien temu BBC przedstawialo jego wdrozenie i realizacje i produkt
    > jest swiatowym hitem medialnym, wartym miliony dolarow w branzy
    > reklamowej.

    a można wiedzieć, co to za wynalazek?

    > Mysle ze rzecznik sie nie wyprze, gdyz nie ma celu.

    ma cel - uniknąć ośmieszenia, swojego jak i szkoły + odszkodowania

  • 5. Data: 2002-10-06 06:23:12
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Tydzien temu BBC przedstawialo jego wdrozenie i realizacje i produkt jest
    swiatowym hitem medialnym, wartym miliony dolarow w branzy reklamowej.

    Czyli zrobili z ciebie idiotę.A nie mówiłem;)))

    Leszek

  • 6. Data: 2002-10-06 16:42:31
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    Jacek <g...@p...onet.pl> wrote in

> [...]

    [...]

    [...]

    > Tydzien temu BBC przedstawialo jego wdrozenie i realizacje i produkt
    > jest swiatowym hitem medialnym, wartym miliony dolarow w branzy
    > reklamowej.

    Co to za genialny wynalazek ?

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com

  • 7. Data: 2002-10-08 11:38:24
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> popełnił 06 paŸ 2002 na
    pl.soc.prawo utwór news:Xns929FBE0488F0Eraf256com@213.180.128.20:
    > Jacek <g...@p...onet.pl> wrote in
    > [...]
    [...]
    > Co to za genialny wynalazek ?

    Nie wiesz? To balonowa telefonia komórkowa wyposażona w autoświadomość
    A jak tego nie wiesz to masz zakazane offtopicowanie zgodnie z kodeksem
    światowego usenetu, bo trollowanie powoduje zaśmiecanie grupy i skończ
    z tym wreszcie gdyż jesteś przykładem do czego może doprowadzić brak
    uchwalenia polskiego prawa usenetowego zgodnego zgodnie z moimi UPSS!
    z zaleceniami autora wynalazku z najnowszymi normami Unii Europejskiej,
    które można sobie sprawdzić dzięki google, jeżeli da się zlecenie
    najlepszemu na półkuli PN googl reserczerowi ale po to to już pisz do niego
    na privat, i przestań spamować bo to można porównać jedynie ze skanowaniem
    portów, a za to to już odpowiednie służby federalne i FBI .... UFFF!!!!
    Dla niezorientowanych polecam nagłówki

    --
    pozdro
    poreba