eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRuch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo › Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
  • Data: 2008-10-29 12:31:22
    Temat: Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
    Od: "Steel" <d...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co oznacza swiatło czerwone dla tego z prawej? Oznacza zakaz wjazdu
    > za sygnalizator . Jednoczesnie ust1 art5 kasuje regułę prawej reki na
    > skrzyżowaniu z działajaca sygnalizacją swietlną. A to oznacza że
    > sygnalizatory sa jedynym regulatorem ruchu na tym skrzyzowaniu.

    No to ja ci szczerze gratuluje... no jesli z obu stron zapala sie 3 zielone
    to bedzie nieciekawie zgodnie z tym co piszesz bo kazdy bedzie mial
    pierszenstwo :P
    wez sie zastanow nad tym co piszesz...
    Dawno sie tak nie usmialem....

    A z kolei to oznacza ze nasz autor po raz kolejny okazal sie niewinny,
    poniewaz zgodnie z tym co napisales powyzen nie musialby ustepowac
    pierwszenstwa tym jadacym prosto (ktorych nie bylo bo pas byl wylaczony z
    ruchu) i tym na prawoskrecie a juz tym bardziej tym na lewoskrecie z
    naprzeciwka!

    > A to
    > oznacza ze wjezdżajacy na skrzyzowanie na czerwonym swietle wymusił
    > pierwszeństwo przejazdu.

    w omawianym przypadku (wjazdu na czerwonym) bylaby to prawda...

    Steel