eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRuch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo › Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
  • Data: 2008-10-29 12:22:27
    Temat: Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ge9jst$k08$3@news.onet.pl...

    > Jak już wspomniałem: zielone światło nie oznacza "możesz jechać, masz
    > pierwszeństwo". Zielone światło oznacza (tylko i wyłącznie) "możliwość
    > wjazdu za sygnalizator".

    A co oznacza swiatło czerwone dla tego z prawej? Oznacza zakaz wjazdu za
    sygnalizator . Jednoczesnie ust1 art5 kasuje regułę prawej reki na
    skrzyżowaniu z działajaca sygnalizacją swietlną. A to oznacza że
    sygnalizatory sa jedynym regulatorem ruchu na tym skrzyzowaniu. A to oznacza
    ze wjezdżajacy na skrzyzowanie na czerwonym swietle wymusił pierwszeństwo
    przejazdu.