eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRuch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo › Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
  • Date: Tue, 28 Oct 2008 23:16:26 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.17 (X11/20080922)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
    References: <ge5qcl$gb6$1@news.onet.pl> <ge5un2$s1i$1@news.interia.pl>
    <ge5upa$s1i$2@news.interia.pl> <ge6i7h$oqb$1@news.task.gda.pl>
    <c...@n...lechistan.com> <ge6vkf$nrj$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <ge6vkf$nrj$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <7...@n...lechistan.com>
    NNTP-Posting-Host: 91.206.96.25
    X-Trace: news.home.net.pl 1225232331 91.206.96.25 (28 Oct 2008 23:18:51 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 13
    X-Authenticated-User: a...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:560715
    [ ukryj nagłówki ]

    MAYkel pisze:

    >> I co z tego? Skąd skręcający w lewo ma wiedzieć, jakie były dla tamtego
    >> znaki poziome a tym bardziej pionowe?
    >
    > Mogę wiedzieć np z tąd, że jego pas ruchu znajduje się na przeciwko lewej
    > strony jezdni po drugiej stronie skrzyżowania (wysepki nie leżą na przeciwko
    > siebie) Kierujący drugim pojazdem nie mógł by pojechać idealnie prosto
    > ponieważ z drugiej strony skrzyżowania wjechał by pod prąd.... Tylko jakie
    > to ma znaczenie.... ???

    Nigdy nie byłeś w Warszawie i nie widziałeś skrzyżowania Prostej z
    Żelazną. Innymi słowy - bredzisz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1