  • Data: 2005-07-19 08:29:50
    Temat: Re: Rozwod - zachowanie nazwiska
    Od: "Rk" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie oddaje sytuacji. Bo to jest nazwisko twojej byłej zony w takim samym
    > stopniu jak twoje.

    Z tym nie moge sę zgodzić bo skoro ona po rozwodzie zabrała
    wszystko co było jej ( plus "mały" bonus) to czemu po rozwodzie
    ja nie mam dostać tego co było wcześniej tylko moje ?

    To nazwisko przyjęła będąc w związku skoro związek jest historią
    to powinna wrócić do nazwiska wyjściowego (panieńskiego).