  • Data: 2008-12-12 03:06:45
    Temat: Re: Rozwód przez sąd w Szwecji?
    Od: Piotr <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Gru, 20:48, Roman Rumpel <r...@p...onet.pl> wrote:
    > Piotr pisze:
    > \
    > Nie wnikając chwilowo w szwedzko-polskie zawiłości, zwróciłem uwagę na:
    >
    > W piśmie zawarte jest też krótkie

    > Czy zona miała na myśli separację w rozumieniu poslkiego prawa, czy
    > separacje faktyczną, bo dalej piszesz:
    > (...)

    Chodzi mi tutaj o to, że żona w pozwie do szwedzkiego sądu napisała,
    że jeszcze przed jej wyjazdem do Szwecji tylko formalnie byliśmy
    razem, bo każde z nas miało swój pokój w mieszkaniu i własne życie
    prywatne, co jest nieprawdą. Dlaczego chcę orzeczenia o winie żony za
    rozpad związku? Dlatego, że istotnie jest ona niemu winna. W imię
    zasad zatem. Na tyle w imię zasad, że głupawe uśmieszki, pani Lesławo
    są tu nie na miejscu. Powtarzam pytania, a soby nie potrafiące mi
    pomóc proszę o nie zabieranie głosu.

    Czy jestem zobowiązany odpowiedzieć na pytanie tamtejszego sądu w
    sytuacji, gdy w toku jest sprawa przed sądem w Polsce?
    Czy muszę uznać ewentualny wyrok szwedzkiego sądu i czy będzie on dla
    mnie wiążący?