  • Data: 2007-02-12 15:12:41
    Temat: Re: Rozwod i kwestia dziecka i bylego meza
    Od: krys <k...@p...onet.plys> szukaj wiadomości tego autora

    -=\\Piotter//=- napisał(a):

    > Wydawalo mi sie ze wyraznie to napisalem, ale w takim razie bede
    > bardziej konkretny: "A" boi sie o zdrowie dziecka i o jego psychike i
    > ma do tego powody !!

    Jej powody to za mało, jeśli tak się boi, niech zdobędzie opinie
    psychologa, lekarza, ze przebywanie z ojcem grozi utrata życia lub
    zdrowia dziecku, i niech walczy o odebranie władzy rodzicielskiej ojcu.

    > Jezeli uwazasz ze ta kobieta powinna przez caly weekend zamartwiac sie
    > co dzieje sie z dzieckiem po "opieka" ojca i jego matki , pozniej
    > ponosic ciezar poczynan tej pary i uwazasz ze nam to byloby na reke,
    > to nie mamy o czym gadac.

    Hola, hola, dziecko to nie zabawka ani przedmiot przetargowy, nie wzięło
    się też z niepokalanego poczęcia, póki więc sąd nie zadecyduje inaczej,
    ojciec ma prawo do kontaktów z dzieckiem.

    Justyna