  • Data: 2007-05-17 06:20:47
    Temat: Re: Rozwod
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości: news:f2fdhs$eo0$1@news.onet.pl
    użytkownik *Maurycy* napisał(a):

    > Na pewno by mi sie przydal. Ale nie mam na wydanie tak sonie 1.000 zl.
    > Musze pogadac ze znajomym.

    1000zł? Conajmniej połowę tego zapłacisz za sam wpis. Na adwokata mniej
    przygotowane 2x tyle. Ale w pozwie możesz również wnosić o zwrot koztów w/g
    norm przepisanych, cokolwiek miałoby to znaczyć, ja nie wiem, ale może ktoś
    to wyjaśni. Może nie wszystko, ale chyba część będzie zwracać. Ze znajomymi
    rozumiem, że masz zamiar gadać o wsparciu finansowym, a nie o
    reprezentowaniu Twoich interesów.

    --
    Big Jack
    //////