  • Data: 2007-05-16 19:01:33
    Temat: Re: Rozwod
    Od: "Teddy" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maurycy" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:f2fdlm$f7q$1@news.onet.pl...
    > Walczylem juz z ZUSem gdzie zaden prawnik sie tego nie podja.
    > Wystarczylo troche posiedziec nad madrymi ksiazkami, pomyslec i sie
    > poradzic.
    > Przegrali w kazdej instancji.
    To nie to samo. Tu wchodza emocje osobiste bo toczysz walke z osoba z ktora
    jestes/byles zwiazny emocjonalnie, a na sali sadowej podczas rozwodu ,
    musisz zachowywac sie jakbys stal z boku i byc ch..em, ale z klasa. W
    momencie, gdy napisales, ze "Juz po sprawie. Wlasnie sie dowiedzialem ze
    wyslala pozew o mojej winie." pokazales, ze grzebanie w kodeksach nie
    wystarczy. A jesli chodzi o wydanie 1000 zl na adwokata to przyjmij, ze
    wydanie 2000 za adwokata juz wtedy bylej bedzie bardziej bolalo- o innych
    kosztach szkoda wspominac- to zbyt rozlegly temat.