  • Data: 2007-05-16 14:46:09
    Temat: Re: Rozwod
    Od: Sebcio Łastowski <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Maurycy pisze:

    > Blefowala na szczescie.

    Więc Ty nie blefuj, lecz złóż pozew z orzeczeniem o jej wyłącznej winie.

    > Czy jak bylo by za obupolna wina moze zadac alimentow?

    Tak.

    > I czy mozna zadac splaty polowy kredytu?

    Można.

    > Jak bedzie bez orzekania o winie to moze mnie jeszcze przekrecic na
    > alimenty. Jak sie zabezpieczyc? Raczej niczego nie podpisze.

    1. Weź prawnika. Bez urazy - z tego co piszesz wynika że nie wiesz do
    końca jak działać, brak Ci determinacji, pewności siebie i odpowiedniej
    agresji. Motasz się jak mucha w pajęczynie. Do tego potrzebny Ci
    prawnik, który Ci pomoże swoją wiedzą prawniczą i doświadczeniem z
    poprzednio przeprowadzonych rozwodów.
    2. Żądaj rozwodu z orzeczeniem o wyłącznej winie żony. Szpital,
    porzucanie pracy etc. świadczyć będą na jej niekorzyść.
    3. Bądź twardy i konsekwentny. W końcu to już nie jest Twoja żona.
    4. Weź świadka o którym piszesz. Najlepiej jednak niech wcześniej złoży
    swoje zeznania w obecności notariusza. Głupio byłoby gdyby się okazało
    że "uczynny" koleś z którym puściła się Twoja żona na sali sądowej nagle
    okaże się jej sprzymierzeńcem...
    5. Licz się z tym, że cały proces będzie długotrwały i wykańczający
    nerwowo. Dlatego nie zapominaj o przyjaciołach i znajdź sobie
    satysfakcjonujące zajęcie, które zajmie Cię i pozwoli uciec od trosk.
    6. Myśl pozytywnie i w tym duchu działaj :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio Łastowski * Gdańsk, PL