  • Data: 2007-05-16 17:07:22
    Temat: Re: Rozwod
    Od: "Maurycy" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Więc Ty nie blefuj, lecz złóż pozew z orzeczeniem o jej wyłącznej winie.
    Huz postanowilem. Bedzie z jej winy.

    > 1. Weź prawnika. Bez urazy - z tego co piszesz wynika że nie wiesz do
    > końca jak działać, brak Ci determinacji, pewności siebie i odpowiedniej
    > agresji. Motasz się jak mucha w pajęczynie. Do tego potrzebny Ci prawnik,
    > który Ci pomoże swoją wiedzą prawniczą i doświadczeniem z poprzednio
    > przeprowadzonych rozwodów.
    Na pewno by mi sie przydal. Ale nie mam na wydanie tak sonie 1.000 zl.
    Musze pogadac ze znajomym.

    > 2. Żądaj rozwodu z orzeczeniem o wyłącznej winie żony. Szpital, porzucanie
    > pracy etc. świadczyć będą na jej niekorzyść.
    Tak wlasnie zrobie. Ale w pozwie wszystkiego nie napisze.
    Dopiero na sali przedstawie reszte faktow.

    > 3. Bądź twardy i konsekwentny. W końcu to już nie jest Twoja żona.
    Jestem.

    > 4. Weź świadka o którym piszesz. Najlepiej jednak niech wcześniej złoży
    > swoje zeznania w obecności notariusza. Głupio byłoby gdyby się okazało że
    > "uczynny" koleś z którym puściła się Twoja żona na sali sądowej nagle
    > okaże się jej sprzymierzeńcem...
    To nie koles tylko jego zona. Raczej sie nie wycofa.

    > 5. Licz się z tym, że cały proces będzie długotrwały i wykańczający
    > nerwowo. Dlatego nie zapominaj o przyjaciołach i znajdź sobie
    > satysfakcjonujące zajęcie, które zajmie Cię i pozwoli uciec od trosk.
    Wlasnie szukam sobie przyjaciolki ;-)

    > 6. Myśl pozytywnie i w tym duchu działaj :)
    Mysle pozytywnie.

    Dzisiaj dostalem pare smsow od niej. Najpierw mnie obrazala a potem dala
    poznac ze boi sie ze jej wytne jakis numer.
    Jest na przegranej pozycji.