  • Data: 2016-07-04 10:22:51
    Temat: Re: Rozwieść się czy nie - co radzicie?
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-07-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Wymyślili głupie prawo. Od pomagania ludziom w ciężkiej sytuacji jest
    > pomoc społeczna.

    Jak również i redystrybucja podatkowa.

    > Jak się układa prawo tak, że bycie "normalnym" pociąga za sobą same
    > trudności (jak choćby w tym wątku)

    Jakie trudności? o.O

    > lub problemy z zapisaniem dziecka do przedszkola, to nic dziwnego, że
    > ludzie kombinują jakby się z tej normalności wypisać.

    I fakt, że to jest społecznie akceptowane jest co najmniej smutny.

    > Co ciekawe jak robią to duże firmy to jest to dobre i chwalebne;)

    Udają samotne matki? Pokaż gdzie?

    > Jasne - a jak uciekniesz na ulicy złodziejowi, to zrobisz w ch... nie
    > złodzieja a uczciwych współobywteli, bo złodziejowi to wszystko jedno
    > kogo okradnie i nie oddając swojego dobra nie robisz na złość
    > złodziejowi, a pozostałym ofiarą:P

    "Złodzieja" wybrał naród. Jakkolwiek głupio by nie wybrał, to jednak
    wybrał. I części narodu ten "złodziej" się podoba. Mnie się nie podoba,
    ale co zrobić, takie są reguły demokracji.

    > już moje - zresztą władza mówi mi to wprost. Jestem gorszym sortem
    > obywatela. Przykro mi. Może kiedyś się zmieni, aczkolwiek obstawiam że w
    > swoim poszanowaniu dla prawa Prezydent po prostu strzeli focha i nie
    > ogłosi kolejnych wyborów - i co mu zrobisz?

    Też jestem "gorszym sortem" i co z tego? Nie uprawnia mnie to do kantowania.
    Jak pies nasra mi na dywan, to ja mu nie muszę nasrać do posłania w ramach
    "zemsty".

    > To w końcu jak to z tą optymalizacją podatkową - wolno czy nie wolno? ;)

    Że się powtórzę:

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com