  • Data: 2016-07-04 13:43:15
    Temat: Re: Rozwieść się czy nie - co radzicie?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Złodzieja" wybrał naród. Jakkolwiek głupio by nie wybrał, to jednak
    > wybrał. I części narodu ten "złodziej" się podoba. Mnie się nie podoba,
    > ale co zrobić, takie są reguły demokracji.

    Nie wybrał naród, zaledwie niecałe 20% uprawnionych do głosowania...
    Więc jaki naród. Niestety ale w imię przypodobania się tej części
    narodu, który ich wybrał, a z faktu, że sami pieniędzy nie mają, to
    zabierają jak mogą (a nawet jak nie mogą). Teraz mówią o zabraniu
    resztek z OFE... A żeby łatwiej rządzić, tworzą państwo policyjne (pod
    pretekstem chronienia nas przed terrorystami).

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl