  • Data: 2004-05-19 05:54:43
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy z PLUSem - ciekawe
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c8dc1p$sp8$1@news.onet.pl...

    > A kto wydał regulamin?

    Nie wiem, czy jest w regulaminie informacja
    na temat wydawacy. Zreszta jakie to ma znaczenie?
    Regulamin jest umowa, ktora dotyczy obu stron.
    Wiec nie moze jedna strona zmieniac umowy,
    bez akceptacji drugiej strony.

    Czy uwazasz, ze obecnie firma moze
    zmienic regulamin poprzez umieszczenie
    zapisu o postaci:
    "podnosimy cene uslug
    o 200%. Brak odpowiedzi w formie pisemnej
    dostarczonej w ciagu 3 dni do siedziby
    firmy w Pcimiu Gornym, w godzinach
    10:30-11:15 - traktujemy jako wyrazenie zgody"
    Obecnie firma moze cos takiego umiescic
    bo jest wydawca regulaminu? (o ile w ogole jest
    wydawca)

    Jesli regulamin nie mowi inaczej, to powinna
    obowiazywac symetria: kazda ze stron moze
    zmieniac regulamin w jednakowym trybie.
    Czyli klient obecnie (o ile regulamin nie
    mowi inaczej!!!), tez moze zmienic regulamin
    odeslac do firmy z klauzula typu: "brak odpowiedzi
    w terminie X traktuje jako zgode na przyjete warunki"

    WOJSAL