  • Data: 2003-12-08 14:40:12
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy o prace a zawieszenie?
    Od: "lablador" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Pracodawca twierdzi ze nie mam prawa zlozyc takiego pisma jesli jestem
    > zawieszony, poniewaz trwa postepowanie wyjasniajace, zadnych dokumentow
    > oprocz zawiadomienia o zawieszeniu nie dostalem, nie podpisalem go...
    >
    > Co dalej?

    Nie napisales dokladnie od kiedy do kiedy zawarto umowe.
    Jesli umowa zawarta byla na czas krotszy niz 6 m-cy to ani Ty ani pracodawca
    wypowiedziec jej nie mozecie . Jesli natomiast przekraczala okres 6 m-cy i
    dopuszczala zarazem 2 tyg. okres wypowiedzenia, to ja skutecznie
    wypowiedziales i tyle. Jakies tam "zawieszenia" nie maja na to wplywu.
    Zreszta co to w ogole za kara? kp jej nie przewiduje (chyba ze podlegasz pod
    jakies pragmatyki sluzbowe -policja, wojsko itp) Pracodawca moze natomiast
    (ale za Twoja zgoda!) zwolnic Cie z obowiazku swiadczenia pracy (np do
    uplywu okresu wypowiedzenia) i pozostawic prawo do wynagrodzenia, skoro juz
    faktycznie nie mozecie patrzec na siebie.

    Dan.