    From: "andrew" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwiązanie umowy o prac
    Date: Tue, 17 Jul 2007 14:22:02 +0200

    "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote in message
    news:f7iatl$lob$1@news.onet.pl...

    > I co nie ma tam u was żadnego sekretariatu, nie ma bezpośredniego
    > przelożonego? Co to jest list polecony za zwrotnym potwierdzeniem odbioru
    > też nie masz pojęcia? Masz chociaż świadków, którzy nie tylko widzieli
    > kiedy i CO wręczyłeś pracodawcy, ale i będą gotowi to potwierdzić przed
    > sądem? Jeśli nie, to cienko widzę możliwość udowodnienia, że to
    > wypowiedzenie złożyłeś.

    No raczej to nie ma znaczenia, ale nie mówie o sobie ;)
    Anyway: Przełożonego żadnego nie ma, bo to szef firmy prywatnej.
    Potwierdzenia odbioru nie ma, bo było wręczone to osobiście, prawdopodobnie
    bez świadków - wiem, że to błąd. Ale szef chyba konsultował się od początku
    z księgową, więc ona wie o tym od początku (może być świadkiem).
    Mam nadzieję, że uda się to rozwiązać jednak normalnie mimo wszystko, bo ten
    szef już nie raz ciągał pracowników po sądach - najczęściej przegrywał, ale
    na charakter typu "dobić wszystkich" nic się nie poradzi.

    A przy okazji spytam, czy w razie ewentualnej sprawy sądowej może mieć
    znaczenie łamanie praw pracowniczych? Tzn. brak dni wolnych (wogóle),
    wymuszane nadgodziny, niepłacenie za nadgodziny (na szczęście urlopy są
    chyba przyznawane poprawnie).

    Andrzej