    From: "Maria" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwiazanie Umowy o prace
    Date: Sat, 13 Aug 2005 17:39:47 +0200

    Użytkownik "Akanid" <a...@w...pl.bezspamu> napisał w wiadomości
    news:ddl1u6$am5$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    > Pracowałem miesiac czasu. Pracodawca poprzez ksiegową dzis wreczyl mi
    > pismo rozwiazujace umowe o praca z zachowaniem okresu wypowiedzenia
    > czyli 2 tygodni. Umowa byla na czas okreslony. Mam pracowac do 27mego.
    > Jak zalatwic sprawe zebym zgodnie z prawem uniknal przyjemnosci
    > chodzenia do takiej "pracy". przyczyn rozwiazania umowy nie znam gdyz
    > nie byly napisane na papierze. W poniedzialek mam isc znowu do pracy i
    > moze sie dowiem. Prawdopodobne jest to ze zwolnil mnie przez jedna
> [...]
    Nie podałeś na jaki okres była zawarta ta umowa i czy była wzmianka,
    ze przysługuje 2-tygodniowe wypowiedzenie. Bo jeśli dobrze pamiętam, to
    umowa zawarta na okres krótszy niż 6 miesięcy, nie może być rozwiązana przez
    żadną ze stron. Przy wypowiedzeniu umowy zlecenia wydaje mi się że nie musi
    być podane uzasadnienie wypowiedzenia.
    Maria