eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozstanie pracownika z firmąRe: Rozstanie pracownika z firmą
  • Data: 2014-01-31 09:35:37
    Temat: Re: Rozstanie pracownika z firmą
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Pracownik jest zatrudniony w spółce z o.o.
    > na umowę o pracę na okres określony.
    > Z końcem tego okresu zakończy się jego
    > praca dla spółki.
    > Jakie formalności powinny być dopełnione
    > żeby zakończenie stosunku pracy odbyło się
    > prawidłowo?
    > Czy i jakie roszczenia może zgłaszać spółka
    > w stosunku do byłego pracownika po zakończeniu
    > stosunku pracy?

    To zależy.
    Jak jest to pierwsza / jedyna umowa o pracę z tym pracodawcą to muszą ci dać
    świadectwo pracy w terminie 7 dni, zapłacić - tu termin jest zależny od
    sposobu liczenia pensji, zwykle do ostatniego dnia miesiąca, ruhome
    składniki płacy dłużej - termin w Kodeksie pracy (nie pamiętam zdaje się do
    15 następnego miesiąca , zwyczajowo do 10-12.

    Jak nie pierwsza umowa, to może się zdarzyć , że cię nie mogą zwolnić.


    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
    i program dietetyczny Ananas1_3a
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii) Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
    ktury ludzie ociężali umysłowo, nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1