  • Data: 2007-04-18 20:09:51
    Temat: Re: Rozprawa sądowa za... zakaz zatrzymywania.
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Grandalf <g...@o...pl> w
    <news:f05sor$uds$1@news.onet.pl>:

    > Trudno mi powiedzieć czy na tamtej akurat jest mały ruch. Tzn duży na
    > pewno nie, ale jak mały to ciężko powiedzieć.

    <q>
    Ulica o małym natężeniu ruchu więc pojazd nie utrudnia ruchu.
    </q>

    To zdecyduj się.

    > Pewien uprzejmy Pan ze Straży Miejskiej tłumaczył mniej więcej
    > tak, że w Polsce obowiązuje ruch prawostronny i że kierujący ma
    > obowiązek upewnić się czy na końcu nie ma tego znaku.

    IMO jego słowa tylko potwierdzają to co powyżej, znak ustawiony został po
    prawej stronie drogi, kierujący zatrzymał się po lewej (nie kwestionowali
    natężenia ruchu, więc pewnie nie było duże)

    OT kodeks drogowy w wykonaniu PL.... Rozumiem, że mandatu nie przyjąłeś,
    stąd temat... A i tak, szczerze mówiąc, dołożysz się po raz kolejny do
    pensji autorów owego...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]