  • Data: 2007-04-18 20:31:30
    Temat: Re: Rozprawa sądowa za... zakaz zatrzymywania.
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Ubysz <p...@W...pl> w
    <news:f05trm$7nm$1@inews.gazeta.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    > przeciwnej
    > Znak obowiązuje po stronie na której został postawiony. A więc jezeli w
    > kierunku A>B znak stoi po prawej i w kierunku B>A stoi po prawej to po obu
    > stronach zatrzymywać się nie wolno.

    1. Zabrania się zatrzymania pojazdu:
    [...]
    7) na jezdni przy jej lewej krawędzi, z wyjątkiem zatrzymania lub postoju
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    pojazdu na obszarze zabudowanym na drodze jednokierunkowej lub na jezdni
    dwukierunkowej o małym ruchu;

    Znak B-35 "zakaz postoju" (rys. 3.2.36.1) stosuje się w miejscach, w których
    występuje konieczność ograniczenia postoju na drodze. Znak należy umieszczać
    po tej stronie drogi, po której zakaz ma obowiązywać; dotyczy to także drogi
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    jednokierunkowej.

    W jakim celu to powyżej minister napisał?

    > Niech udowodni ze postawili .
    > Pewnie teraz napiszesz ze niech oni udowodnia że stał

    Dałem Ci jakieś przesłanki by stosować tego typu wycieczki?

    > - na to są niestety kwity - kiedy i co stawiają. Jak stanął gdy znaku nie
    > było to nie powinni za to karać.

    I wystarczyło tyle.

    --
    Tomasz Nycz