  • Data: 2009-09-01 11:13:14
    Temat: Re: Rozprawa przeciw warsztatowi samochodowemu
    Od: Monika <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Na mój rozum takie żądanie zgłasza się "wprost" do pozwanego.
    > A co dalej?
    > Polecałbym:
    > http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Kodeks-cywilny-1_2
    _117.html
    > ...art.636

    Takie żądania były kierowane do pozwanego kilkukrotnie, w tym,
    oczywiście, w formie pisemnej. Dlatego nie widzę innej możliwości, niż
    zobowiązanie przez sąd.

    dokończyć naprawę na koszt nieuczciwego zleceniobiorcy. Niestety, nie
    udało mi się takowego znaleźć.

    > Znaczy co, nikt nie chciał naprawić, czy nikt nie chciał wziąć na
    > siebie obowiązku użerania się z zapłatą?
    > Sądzę że nie sądzisz, że sąd komuś nakaże "pan sobie zapłatę
    > weźmie od firmy X".

    Raczej chodzi o to, że nikt nie chce wziąć czegoś, co inny rozbabrał. A
    rozbabrał bardzo. Ja ze swojej strony jestem gotowa wyłożyć całość
    należności za naprawę, a ścigać tego typa na własną rękę, bynajmniej nie
    przerzucając odpowiedzialności za to na kogokolwiek innego. I,
    oczywiście, nawet nie przyszło mi do głowy, by sąd nakazał rozwiązanie,
    o jakim mówisz.

    Pozdrawiam
    Monika