  • Data: 2008-10-22 11:46:16
    Temat: Re: Rozliczenie za ogrzewanie - problem
    Od: "Steel" <d...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak patrzę teraz na to wszystko to chyba jestem na wygranej pozycji i
    > należy mi się zwrot wszystkiego co wpłaciłem.

    No nie za bardzo

    > Ponieważ w akcie notarialnym jest zapis że za ten okres rozlicza się
    > pan X ze spółdzielnią. A spoldzielnia nie rozliczyla pana X tylko
    > lokal bo pan X zapłacił tylko 800 zł, a w rozliczeniu jest 400 zl
    > wiecej, ktore to wplacilem Ja.
    > Nie wiem czy dobrze to rozumuję.

    ale jest tez ze ponosisz koszty utrzymania... czyli takze ogrzewania od dnia
    XXX zgodnie z umowa

    wiec jedynie moze was rozliczyc firma obliczajaca koszty ogrzewania...
    w przeciwnym razie bedziecie sie potykac a sprawa trafi byc moze do sadu i
    zakonczy sie rozliczeniem ponownym.

    Idz do spoldzielni i kaz im to zalatwic jak nalezy. bez gadki... maja byc
    dwa rachunki dla poprzedniego wlasciciela i dla ciebie.

    Swoja droga ten notariusz jakis nie teges byl ze nie pomyslal o podziale CO
    jak spisywaliscie umowe.

    Steel