  • Data: 2008-10-23 08:04:03
    Temat: Re: Rozliczenie za ogrzewanie - problem
    Od: "Steel" <d...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > powtórze:
    >
    > w mojej spółdzielni rozliczenie kosztów ogrzewania odbywa się tak:

    No to ze u ciebie tak jest nie znaczy ze jest tak wszedzie...
    ja ci podalem kontr przyklad w postaci mojej spoldzielni.

    > Jesli jest nadpłata - jest ona zwracana w gotówce lub idzie na
    > poczet przyszłego czynszu - przecwiczone na własnej d....

    tak jest wszedzie... poniewaz spoldzielnia ma obowiazek zwrocic te
    pieniadze!

    > Jesli koszty zuzucia zostały zaliczkowane w zbyt niskiej kwocie (
    > obawiam sie ze u mnie tak bedzie, poniewaz poprzedniego roku trwał
    > remont, zuzycie było minimalne, dostałam zwrot i obnizony czynsz) to
    > od kolejnego okresu rozliczeniowego czynsz a raczej jeden z jego
    > składników rosnie. Nie ma dopłaty.

    I tak jest u ciebie... i nikt temu nie przeczy. Nie znaczy to jednak ze tak
    jest u rozpoczynajacego watek.

    Steel