    From: s...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozliczenie za ogrzewanie - problem
    Date: Tue, 21 Oct 2008 05:33:21 -0700 (PDT)

    > czegos tu nie rozumiem
    > skoro za okres grzewczy on zaplacil 2/3 oplaty, to dlaczego ty mu zwracasz
    > tylko 1/2???
    > jak juz chcesz byc taki skrupulatny, to powinienes dokonac zwrotu
    > proporcjonalnego do oplat

    Ponieważ tak wydaje mi się sprawiedliwie - w miesiącach letnich nie
    używa się ogrzewania i spółdzielnia nie grzeje. Jeżeli założymy że nie
    płaciłbym w czynszu opłaty za ogrzewanie to ten właściciel dostałby
    wtedy 400 zł nadpłaty a nie 800 zł. Albo dostałby 800 zł, ale musiałby
    dopłacić 400 zł za ten okrres który nie płacił.