  • Data: 2013-09-04 21:51:50
    Temat: Re: Rowerzystka skasowana przez faceta z deską
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 3 Sep 2013, Chocobo wrote:

    > No rzeczywiście ładne. Tylko potwierdza bezmyślność naszych władz.
    > Choć na upartego po drugiej stronie jest coś co można nazwać poboczem ;)

    Nie, to coś po drugiej stronie to jest... przedwojenna ścieżka rowerowa!
    Ale wtedy ona była wysypana zmielonymi odpadami z cegielni (taki
    "czerwony piasek") i niewątpliwie jej nawierzchnia wygrywała jakościowo
    z ówczesną jezdnia, oczywiście wygrywała również z kostką :)
    Aktualna DDR leci po pasie który był torowiskiem tramwajowym.
    Przed miejscem gdzie jest poziomy "zygzak" tramwaj łagodnie skręcał
    w stronę przeciwną do zygzaku, miał przejazd przez pole.

    > A takie coś jak najbardziej pozwala (czy wręcz nakazuje) moim zdaniem dalszą
    > jazdę jezdnią.

    Problem jest przy wyjazdach z pola, jakbyś się poruszał od strony którą
    zapodałem na końcu, to widać że tam są "legalne" wyjazdy, z przerwami
    w linii środkowej.
    No i od strony którą zapodałem na początku wjazd jest "legalny",
    choć owa poręcz z "wgięciem" to jest skrajne dzieło sztuki
    (nawet jeśli z różnych przyczyn tamtedy jadę, to je omijam)

    pzdr, Gotfryd