  • Data: 2013-09-04 21:24:38
    Temat: Re: Rowerzystka skasowana przez faceta z deską
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 3 Sep 2013, hikikomorisan wrote:

    > NAdinterpretacja. Niewidoczny staje sie widoczny ruchem zaskakującym :XD

    A to przepraszam ;)

    > Rowerzysta jak i samochod nie ma jak sie teleportowac ani zatrzymac
    > w miejscu. Jesli wykaze, ze nei moja wina bo zachowalem maksimum ostroznosci...
    > ;)

    To pozostaje zarzut "mógł z łatwością przewidzieć", niestety.

    > A zadechować? D:

    Nie wolno umyślnie, dla nieumyślności nie znam przepisu, który
    nakazywałby najpierw zapodać "uwaga machnę dechą" a później
    machnąć nią ostrzegawczo ;)

    > Ale ja ciagle nieumyslnie, tak samo jak ten pieszy z decha co przypierdolil
    > rowerzystce :)

    Już pisałem - wtedy rozmowa jest inna ;>
    Gorzej, jak na monitoringu będzie widać że się czaisz :P

    pzdr, Gotfryd