  • Data: 2017-05-11 09:52:37
    Temat: Re: Rondo w lewo
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-11 o 09:48, szerszen pisze:

    > Czemu wyciąłeś całą resztę?

    Bo jest bez sensu.

    > No to już tym bardziej nie ma żadnego sensu, bo jeśli nie miga on od wjazdu, tylko
    nagle na obwiedni zaczyna migać lewym, to dla mnie to oznacza chęć zmiany pasa.

    Niczym nie ryzykujesz, uznając, że chce zmienić pas, podczas gdy on chce
    tylko objechać rondo. Za to ryzykujesz, jeśli w przypadku braku migacza
    założysz, że będzie objeżdżał, a on zjedzie, tylko uzna, że to nie jest
    okrąglak, tylko "proste rondo" tak jak tutejsi mędrkowie, i nie będzie
    migał. Jak widać najwięcej ryzyka niesienie za sobą brak sygnalizacji
    manewru.

    --
    Liwiusz