  • Data: 2017-05-12 06:24:33
    Temat: Re: Rondo w lewo
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.05.2017 o 21:00, Liwiusz pisze:

    > Przyspieszałeś jak jeszcze go miałeś przed sobą?
    > Graty, wiesiaczku.

    Dzięki. Zwykle mam odstęp większy niż minimalny i gdy gostek sygnalizuje
    opuszczenie pasa zaczynam przyspieszać, bo mam jeszcze miejsce a w ruchu
    miejskim każdy metr i sekunda się liczą:)
    Gorzej jest, gdy taki miga a nie opuszcza pasa. Wtedy muszę niestety
    hamować, co wpływa znacząco na obniżenie bezpieczeństwa ruchu, CBDU :)

    Reasumując: Miganie bez zamiaru zmiany pasa (również na rondzie) jest
    niebezpieczne.

    --
    Wiesiaczek (dziś z Sharm El-Sheikh - Egipt)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)