  • Data: 2017-05-11 13:52:28
    Temat: Re: Rondo w lewo
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.05.2017 o 09:52, Liwiusz pisze:

    > Bo jest bez sensu.

    > Niczym nie ryzykujesz, uznając, że chce zmienić pas, podczas gdy on chce
    > tylko objechać rondo.

    Jak to nie?
    Jadąc za nim spodziewam się, że za chwilę zwolni pas i mogę już
    przyspieszać.

    Za to ryzykujesz, jeśli w przypadku braku migacza
    > założysz, że będzie objeżdżał, a on zjedzie, tylko uzna, że to nie jest
    > okrąglak, tylko "proste rondo" tak jak tutejsi mędrkowie, i nie będzie
    > migał. Jak widać najwięcej ryzyka niesienie za sobą brak sygnalizacji
    > manewru.

    Przecież stoi jak wół, że przy zjeździe z ronda migamy prawym. O co biega?
    No, chyba, że ma wymalowane pasy na wprost potwierdzone znakiem przed
    rondem. Wtedy przecież wszystko jest jasne?

    --
    Wiesiaczek (dziś z Sharm El Sheik - Egipt)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)