  • Data: 2010-06-03 17:07:35
    Temat: Re: Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:hu8ird$v45$1@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <r...@w...pl> pisze:

    >> Nadzieja umiera ostatnia.
    > U ciebie umarła jednak wcześniej.
    O! jesteś jednak, zabaweczko. Fajnie, już myślałem, że cię wywiało.

    > Myślisz że takiemu "prymitywnemu matołkowi, prostakowi, głupcowi
    > i chamowi" ktoś uwierzy ? Jeśli wierzysz to próbuj dalej.
    Powtarzasz się, cienki głupolu. Mówiłem, że ci inwencji brakuje.

    > Ty to próbujesz tylko tylko wykręcić kota ogonem.
    Spod niego twoje nogi wystają.

    > Nie tresujesz
    A jednak fikasz, małpo, jak ja zechcę.
    Na tym polega dobra tresura - małpa fika i jeszcze myśli, że ona tak chce.

    > Z ciebie gówniarz, prymitywku.
    Co za oryginalny tekst...

    > Bardzo ciekawa definicja nie rozmawiania za pomocą przerzucania
    > się tekstami. W sam raz na poziomie inteligentnego inaczej.
    W końcu do idioty mówię - musi być prosto.

    --
    Jotte