  • Data: 2012-03-04 10:34:47
    Temat: Re: Rodzina
    Od: Mruk <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-01 14:08, Tadeusz Franciszek Zielinski pisze:
    > Witam
    >
    > O ile się orientuję, w sprawie karnej można odmówić zeznawania przeciwko
    > osobie z najbliższej rodziny.
    >
    > Czy w sprawie wykroczenia też jest taka możliwość tzn. można odmówić
    > wskazania sprawcy twierdząc, że to osoba z najbliższej rodziny?

    1. policja nie umie przesłuchiwać. Potrafi najpierw przedstawić zarzut a
    później słuchać jako świadka.

    2. nie dać się zastraszyć jak mówi "musisz powiedzieć bo cie ukaramy".

    Mów "tego dnia samochodem jechałem ja i żona, nie pamiętam które z nas
    prowadziło w danej chwili gdy robione było zdjęcie". Żona zostanie
    wezwana. Musi powiedzieć to samo. Jak na zdjęciach nie widać to już nie
    Twój kłopot.