eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRobienie zdjęcia człowiekowi na jego posesji w celach dowodowych › Re: Robienie zdjęcia człowiekowi na jego posesji w celach dowodowych
    From: "adam.eu" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Robienie zdjęcia człowiekowi na jego posesji w celach dowodowych
    Date: Sat, 10 May 2008 03:39:07 +0000 (UTC)

    Lukaszzzzzzzz <l...@o...pl> napisał(a):

    > Czy sa jakieś przeciwskazania prawne co do zrobienia zdjęcia, filmu
    gościowi
    > na jego prywatnej posesji w celu udowodnienia mu wyłudzania chorobowego?

    W celach dowodowych istotniejszy byłby zapewne film, co przeciwskazań
    prawnych nie jestem w stanie się wypowiedzieć.

    Mam
    > jednego sasiada. Siedzi już 3 miesiące na chorobowym, leczy się na uraz
    > barku. Jednoczesnie gościu normalnie funckjonuje. Rąbie siekierą drewno do
    > kominka - ma jezscze sporą kupke do porąbania.

    Jeżeli sąsiad jest np. praworęczny a ma wybity bark lewy, to sądzę, że po
    dwóch miesiącach raczej będzie mógł prawą ręką rąbać a lewą delikatnie
    przytrzymywać. Jak jest faktycznie, to obejrzeniu kilkuminotowego filmu
    zapewne dałoby się ocenić. Czy faktyczni może pracować to moim zdaniem
    zależy zarówno od stanu jego barku jak i od czynności, jakie musi wykonywać
    podczas pracy.

    >Zapytacie: co mnie to
    > obchodzi? Ano są 2 powody: 1. Gosciu mnię ciąga po sądach że mu wykręciłem
    > ten bark i dlatego siedzi na tym chorobowym 2. Mówiąc oględnie gościu
    > kradnie nasze podatki

    No i tak nawzajem robicie sobie na złość. Wchodzi w rachubę, że albo sąsiad
    naciąga na chorobowe chcąc się dodatkowo na Tobie bardziej odegrać, albo Ty
    chcesz zakwestionować zasadność L-4,ponieważ sąsiad ciąga Cię po sądach.

    Adam