eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRobienie zdjęcia człowiekowi na jego posesji w celach dowodowychRe: Robienie zdjęcia człowiekowi na jego posesji w celach dowodowych
  • Data: 2008-05-10 19:01:36
    Temat: Re: Robienie zdjęcia człowiekowi na jego posesji w celach dowodowych
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 10 May 2008 17:25:17 +0000, Jacek_P napisał(a):

    > Sprzedala zdjecia. Rozpowszechniala. I za to dostanie w d..e ;-)

    Nawet na gruncie naszego pr.aut. rozpowszechnienie utworu to wyłącznie
    jego publiczne udostępnienie.
    Ergo: jeśli mam utwór przedstawiający czyjś wizerunek i go sprzedam innej
    osobie, to nie jest rozpowszechnienie. Rozpowszechni go dopiero nabywca,
    np. wystawiając w internecie czy coś.

    Ergo: gazetka dostała za rozpowszechnienie, agencja za naruszenie
    prywatności poprzez fotografowanie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==