eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRezygnacja z towaru po wymianie gwarancyjnejRe: Rezygnacja z towaru po wymianie gwarancyjnej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-m
    ail
    From: Osadnik <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rezygnacja z towaru po wymianie gwarancyjnej
    Date: Thu, 12 Apr 2007 20:42:38 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 41
    Message-ID: <evluj9$rdi$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <evlr9j$eh5$1@atlantis.news.tpi.pl> <evltjo$9sm$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: dld62.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1176403369 28082 83.24.33.62 (12 Apr 2007 18:42:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Apr 2007 18:42:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.10 (Windows/20070221)
    In-Reply-To: <evltjo$9sm$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:456276
    [ ukryj nagłówki ]

    Pawel napisał(a):

    >
    > 1. Wymienili Ci na to co oddales do serwisu, gdzie wiec widzisz jakas
    > kradziez, nawet w sensie moralnym?
    Taka że gdyby mi wypłacili wartosc oddanego sprzętu to mógłbym sobie
    kupić z karta a wypłacić nie chcieli.
    >
    > 2. Reklamowales z tytulu gwarancji. Wiec wiazace sa warunki tej gwarancji.
    > Jesli nie bylo tam mowy o zwrocie pieniedzy to Ty sobie mozesz co najwyzej
    > takiego zwrotu poboznie zyczyc.
    A z jakiego innego tytułu mozna by reklamować, czy brak zwrotu pieniędzy
    jest czymś normalnym? Szczególnie zenie jest to towar jakiś strasznie
    łatwo dostępny.
    >
    > 3. Czy w tej gwarancji bylo cos o wymianie na model zawierajacy karte PCMCIA?
    > Jesli nie to czemu mieliby Ci go ot tak dac? Czy pisze tam chociaz cos o
    > rownowartosci przedmiotu w chwili wymiany? (oczywiscie, ze nie).
    NO nie, czyli gwarancja jest tak skonstruowana bym był stratny - sklep
    dostanie tyle negatywów ile tylko mozna. Wszędzie. I to choćby z tytuły
    przedłużającej sie sprawy mimo przeciągającej sie naprawy. Choć powiem
    siebie troche wychłostać tylko za to że sie połasiłem na 15zł.
    >
    > 4. Jaki byl termin ich naprawy na gwarancji? 21 dni czy dluzej? Jesli 21 dni
    > to rzeczywiście troche im sie palic zaczelo i stad wymiana,
    21 dni, co do dnia. dziś upływał termin i chciałem zwrotu pieniędzy.
    Zwłaszcza ze ich guzik obchodził jakie można ponieść straty z braku
    routera i normalnego dostępu do internetu. Zwłaszcza zę w gwarancji nie
    jest napisane co sie dzieje po 21 dniach.
    ale jesli takiej
    > daty nie ma wpisanej w umowe gwarancyjna to slusznie Ci powiedzial, ze jak
    > bedziesz marudzic to mozesz sobie jeszcze poczekac...
    >
    > A teraz skoncz z pieniactwem, kilka glebokich wdechow i na nastepny raz czytaj
    > umowy gwarancyjne.
    No przeczytałem, to że ktoś czegoś nie napisze to nie znaczy ze reszta
    praw jest nieważna.
    A rzecznikowi konsumentow pozwol napic sie w spokoju kawy ;-).
    >
    Dlatego wole napisać na grupe, niż męczyć biednego człowieka i przerywać
    mu picie kawy :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1