    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rezygnacja z odbioru zamówienia
    Date: Thu, 16 Feb 2006 18:35:23 +0100

    On Thu, 16 Feb 2006 17:50:34 +0100, davido <d...@n...com> wrote:

    >Z jedną rzeczą się zgadzam - klienta ma prawo nie obchodzić, z jakiego
    >powodu przesyłka nie dotarła tak szybko, jak się spodziewał.
    Klienta nie obchodzi? Wybral dostawe za posrednictwem poczty - poczta
    deklaruje ze iles % (ok 95% jak dobrze pamietam) priorytetow doreczaja
    na nastepny dzien. Jezeli klient chcial miec 100% pewnosci to powinien
    wybrac inny rodzaj dostawy - przesylka kurierska - a jesli sklep na to
    nie pozwala - znalezc inny sklep.

    Skoro klient wybral poczte - to jest od niej zalezny - i nie ma sie co
    tlumaczyc ze go to nie obchodzi. Fakt, ze na miejscu klienta bylbym
    mniej lub bardziej wkurzony gdyby mi zalezalo na czasie, ale nie
    mialbym pretensji do sklepu, jezeli sklep zrealizowal swoje obietnice
    (czyli wywiazal sie z oferty).

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl