  • Data: 2019-07-17 14:23:12
    Temat: Re: Resort cyfryzacji bierze się za kradzieże tożsamości
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5d2e0826$0$17361$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 2019-07-16 o 19:02, J.F. pisze:

    >Do tego typu czynności nie ma.

    No to moze powinien byc ?
    Jakis asystent sedziego mial tez byc ...

    _konto_lisa_po_przegranym_procesie_z_pawlowicz_kores
    pondencje_przyjeli_domownicy_i_ja_podpisali/
    >Jakoś mi nie żal :)

    Bo Lis, czy dlatego, ze nie sie potrafil dogadac ?

    >TO zadbaj o to, aby twój mail nie ukrywał przed tobą niepotrzebnie
    >listów.

    Kontynuuj jak ...

    >Nie, nie byłem stroną umowy najmu, ani żadnym członkiem spółdzielni
    >czy kimś takim.

    A to czemu Ciebie pozywali ?

    >Czyli powiesz, że nie wiesz - tym lepiej dla sąsiada.

    Chyba zalezy - czy komornik uzna to "nikt nie zaprzecza, ze tam
    mieszka", czy "nikt nie potwierdza" :-P

    J.