  • Data: 2019-07-17 21:43:18
    Temat: Re: Resort cyfryzacji bierze się za kradzieże tożsamości
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5d2f0829$0$537$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2019-07-17 o 13:24, J.F. pisze:

    >Ale po co mi to wiedzieć? Dokumenty się zgadzały. Nie moja wina, że
    >ktoś swoich interesów nie pilnuje.

    To moze nie wiesz jeszcze paru innych rzeczy.

    Np jesli to nie jego dlug, i jakos tam zaprotestowal ... dowiesz sie o
    tym ?

    W zasadzie to co trzeba robic, gdy komornik juz przyjdzie ?

    >Kiedyś był boom na esąd i działało to naprawdę sprawnie, obecnie ma
    >złą prasę od paru lat, bo wiele spraw bezpodstawnie uwala do sądu
    >tradycyjnego, a na nakaz zapłaty czy na klauzulę czeka się
    >miesiącami. Nie znam podmiotu parającego się zajęciem windykacji,
    >który by chwalił teraz Lublin, zwykle woli się pozwać w marmurku -
    >szybciej.

    Ciekawe. Obcieli im pracownikow, czy jednak na tyle duzo z nich ciagle
    korzysta, ze takie terminy?

    Czy to sprawdzanie adresu w PESELu tyle trwa ?

    J.