  • Data: 2019-07-17 14:20:29
    Temat: Re: Resort cyfryzacji bierze się za kradzieże tożsamości
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-17 o 12:02, Liwiusz pisze:

    > Już o tym pisałem - są dwa bezpieczniki (porównanie adresu doręczenia z
    > adresem w pesel, oraz możliwość śledzenia swoich spraw przez internet i
    > mailowa informacja o nowych czynnościach i sprawach), a będzie jeszcze
    > trzeci bezpiecznik w postaci doręczeń przez komornika. Wydumujesz
    > problemy, które stały się nieaktualne już jakiś czas temu.

    Oba nie działają.
    Starsza pani nawet jak ma dostęp do internetu to raczej w nim
    nie "śledzi" swoich spraw. A może nie mieć komputera i internetu.
    A jak nie ma meldunku to to z czym porównają.
    Inna sprawa czy aby na pewno porównują? bo trafiają się
    przypadku udowadniające że jednak nie zawsze.
    Jak będzie z trzecim to zobaczymy jak już będzie.

    > jw.

    Czyli nie rozumiesz lub świadomie nie chcesz zrozumieć.
    Za tu z uporem czterolatka będziesz tupał nóżką twierdząc
    że to niemożliwe lub rozmówca nie rozumie co piszesz.
    Przykłady pokazujące że to nie tylko możliwe ale się zdarzyło
    zgrabnie pominiesz.