  • Data: 2019-07-17 13:36:09
    Temat: Re: Resort cyfryzacji bierze się za kradzieże tożsamości
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-17 o 13:24, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ale to nie wiesz, czy to byl naprawde ich dlug, czy jakis falszywy, a
    > moze sporny ...

    Ale po co mi to wiedzieć? Dokumenty się zgadzały. Nie moja wina, że ktoś
    swoich interesów nie pilnuje.

    > To juz sie tego nie zalatwia przez e-sad w Lublinie ?

    Kiedyś był boom na esąd i działało to naprawdę sprawnie, obecnie ma złą
    prasę od paru lat, bo wiele spraw bezpodstawnie uwala do sądu
    tradycyjnego, a na nakaz zapłaty czy na klauzulę czeka się miesiącami.
    Nie znam podmiotu parającego się zajęciem windykacji, który by chwalił
    teraz Lublin, zwykle woli się pozwać w marmurku - szybciej.

    --
    Liwiusz