    Date: Wed, 7 Sep 2022 12:10:27 +0200
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Reparacje wojenne od Niemiec mają szansę?

    W dniu 06.09.2022 o 18:43, J.F pisze:
    > Ja tak mam od ~30 lat, z jednym wyjatkiem - kiedys mi sie PO podobala.

    JA nei mogę publikować moich preferencji wyborczych. Ale teraz naprawdę
    nie ma za bardzo na kogo zagłosować. Jest kilku polityków, których
    uważam za mądrych, ale oni nie mają żadnej szansy wygrać. Mam nadzieję,
    że pozbawienie 50% jednej partii spowoduje, ze ktoś bedzie w stanie
    ogarniać krytycznie głupie zapędy.

    --
    Robert Tomasik