    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sun, 4 Sep 2022 05:21:09 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Reparacje wojenne od Niemiec mają szansę?
    From: alojzy nieborak <a...@g...com>

    J.F napisał(a):

    > Trudno powiedziec, ze przeciw nam.
    > Bardziej chyba przeciw Lukaszence.
    >
    > No i cos kojarze, ze proponowali nam odnoge z NS, choc moze to tylko
    > dla pozorow.
    > Ale mysmy dumnie powiedzieli "nie", bo chcielismy supportowac Ukraine.
    >
    > W sumie wyszlo chyba w miare niezle, mamy dwie rury i gazoport,
    > tylko troche drogo.
    >
    > A jesli chodzi o reparacje:
    > a) mam nadzieje, ze jakos rzetelnie wyliczyli wartosc i jest do tego
    > stosowny spis w załączniku, i kontrowersje nie przekrocza 50%.

> [...]

    Wyborki idą.
    "ż" przed swoimi wyborkami szarpią PL odszkodowaniami za majątek "ż" w PL.
    PL przed wyborkami szarpie niemca. Aborcja odpalana kiedyś co 6 miesięcy
    wypaliła się, teraz trzeba odpalać temat odszkodowań, tym bardziej że
    inflacja 16% i nadal rośnie, 5,5 mln ukraińców w PL, w budżecie dziura, chrust trza
    zbierać,
    niemce kasy nie chcą wypłacić PL, a i jeszcze big zakupki dla wojska trza zrobić.

    https://youtu.be/679uylIUaZo?t=52 do 3 minuty

    Trza coś ludowi rzucić coby nie wyszedł na ulicę jak w Czechach, coby miał o czym
    klepać
    choć przez chwilę i odszkodowania są dobrym tematem rozgrzewającym emocje.