  • Data: 2013-12-21 13:29:02
    Temat: Re: Renta tylko jak się w ostatnich 10 latach 5 lat pracowało?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.12.2013 11:34, z pisze:

    > Przechodzisz samego siebie. Zapodaj swoją fotkę. Przy takiej elokwencji
    > i zaradności musi być naprawdę piękna :-)

    Primo: to nie ja argumentuję "jestem pracowity a na dowód mam piękny,
    wielki dom".

    Secundo: zdjęcia mojego domku (OK, w trakcie budowy, a także zdjęcia
    moich i nie tylko kotów) są łatwo dostępne dla każdego kto nie jest
    niedorozwinięty umysłowo. Adres masz przed nosem.

    Tertio: tak, mój dom to domek, bo celowo wybrałem mały model - nie mam
    kompleksów wymagających kompensacji wielkością domu czy samochodu (który
    notabene też jest mały) ;-> (inna sprawa że wiele rodzin z dziećmi
    gnieździ się w znacznie mniejszych mieszkaniach) Za to na działce mogę
    rozłożyć ręce i przeciągnąć się bez naruszania granicy. _I_ mogę się
    samodzielnie utrzymać bez szukania jednej konkretnej wydumanej pracy
    przez 20 lat. Trzeba zmienić to zmieniam (w sumie nawet lubię odmianę od
    czasu do czasu). Ale niestety takie pasożyty jak bokun potrafią się
    tylko domagać. Ta praca nie pasuje, tamta za ciężka... Najchętniej by
    tylko przekładali papierki przy biurku. A potem lament, że biurokracja
    rozbudowana... Do roboty, obiboki! Machanie łopatą to żadna hańba, wręcz
    przeciwnie! Sam macham, aczkolwiek tylko we własnym ogrodzie więc na tym
    marnie zarabiam ;)

    > Odniósłbyś się w końcu do omawianego w tym wątku przepisu o warunkach
    > dostawania renty.

    Sądziłem, że zauważysz głupotę jaka palnąłeś, ale najwyraźniej nie
    doceniłem twojej głupoty/ślepoty.

    Zatem masz już odpowiedź - cytat, który najwyraźniej przegapiłeś.