    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Remont i pozostałości na klatce schodowej
    Date: Thu, 27 Nov 2008 16:54:12 +0100

    Dnia Thu, 27 Nov 2008 07:38:12 -0800 (PST), przypadek napisał(a):

    > Samo pozostawianie śmieci na klatce już nie za dobrze świadczy o tej
    > osobie, czego się mogę spodziewać po bezpośrednim kontakcie?

    Zapewne tego, że nie jest to bogacz srający forsą na tyle, żeby móc zamówić
    sobie kontener za 300 zł za każdym razem jak zbierze worek syfu, a że w
    mieszkaniu jest remont to gdzieś te śmieci trzymać trzeba do momentu aż
    zbierze sie ich odpowiednio dużo. Idę o zakład, że w mieszkaniu też trzyma.
    Prawdopodobnie człowiek ten po wywaleniu śmieci uprzątnie klatkę, chociaż
    fakt, miło z jego strony byłoby uzyskać Twoją zgodę zanim zaczął robić
    bałagan. Być może w głowie Ci sie to nie mieści, ale proponuje bardziej
    ludzkie podejście na przyszłość...

    > Ależ mam w dupie że sobie remontuje mieszkanie, ale trochę mi
    > przeszkadza, że tygodniami zasyfia wspólną przestrzeń.

    Mimo wszystko proponuje grzecznie porozmawiać zamiast robić sobie wroga.

    --
    best regards,
    scream