eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja zakupow po odejsciu od kasyRe: Reklamacja zakupow po odejsciu od kasy
  • Data: 2010-09-07 10:53:23
    Temat: Re: Reklamacja zakupow po odejsciu od kasy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-09-07 12:49, badzio pisze:
    > On 7 Wrz, 08:30, Andrzej Lawa<a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    > wrote:
    >> W dniu 06.09.2010 13:40, badzio pisze:
    >>
    >>> On 6 Wrz, 12:29, "Q"<n...@s...pl> wrote:
    >>>> Zawsze staram sie przejzec paragon tuz po odejsciu od kasy.
    >>>> Niestety - zakupy, ktore wczoraj zrobilem w Realu
    >>>> zweryfikowalem dopiero w domu ...i sie zdziwilem.
    >>>> Kila pozycji mam nabite wiecej razy niz trzeba -
    >>>> - czy mam jakies szanse na "reklamacje blednego paragonu"?
    >>
    >>> Jak zamierzasz udowodnic w sklepie ze prawda lezy po Twojej stronie?
    >>
    >> Teoretycznie jest to możliwe, o ile w sklepie nie będzie tajemniczej
    >> awarii albo konserwacji monitoringu - nad kasami z reguły są kamery
    >> obejmujące m.in. widok na koszyk z góry.
    >
    > Czy 'sklep' ma obowiazek udostepnic nagranie z monitoringu? Zawsze
    > moga tez powiedziec 'sorry, tego dnia mielismy awarie i ta kamera nie
    > dzialala' albo 'usunelismy nagranie'

    Albo po prostu powiedzieć, że ciężar dowodu spoczywa na... itp. itd.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1